Noordkade 2-d

6003 ND Weert

0495-537444

Bij spoed toets 1

Spreekuren

behandelkamer

Spreekuren

De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00.

Afspraken maken kan telefonisch, de assistente zal u vragen naar de aard van uw klachten. Dit om een zo goed mogelijke planning van het spreekuur te maken.  Zo kan zij beoordelen of er sprake is van een spoedgeval  of dat er eventueel wat extra tijd ingepland dient te worden.

spreekuren:

Dr. Ponte: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag

Dr. Benning: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag

Dr. Groeneveld: Maandag, dinsdag  en donderdag
 
Indien er sprake is van een spoedgeval belt u ons (0495-537444) en toetst u direct 1, u wordt dan direct doorverbonden met een assistente.

Let op! Voor levensbedreigende situaties belt u direct 112!

 

Telefonisch overleg met uw huisarts kunt u aanvragen; u wordt dan op een later tijdstip door de huisarts teruggebeld.

 

Deze kunt u inspreken via onze receptenlijn. (0495-537444) toets 2.

Indien een recept is ingesproken voor 14:00uur dan kunt u de medicijnen de volgende dag bij uw apotheek ophalen.

Ook kunt u recepten bestellen via het Patienten portaal.

Voor het aanstippen van wratjes met vloeibare stikstof kunt u dagelijks terecht.

We adviseren u hiervoor een afspraak te maken met de assistente.

Zo komt u niet onnodig wanneer de stikstof niet op voorraad is en proberen we lange wachttijden te voorkomen.

Tijdens vakanties wordt er door de huisartsengroep Weert waargenomen. Actuele informatie hierover  verkrijgt u via ons telefoonnummer en de folder op de deur van de praktijk.

 

Het is voor een huisartsenpraktijk vervelend als een patiënt niet (op tijd) op een afspraak verschijnt. Dit betekent dat er kostbare tijd verloren gaat waarin een arts, praktijkondersteuner of assistent een patiënt kan helpen. Dit zorgt voor oplopende wachttijden voor het maken van een afspraak.

Helaas komt dit geregeld voor.

Om het aantal patiënten dat niet (op tijd) op een afspraak verschijnt terug te dringen, hanteren wij als huisartsenpraktijk een ‘wegblijftarief’.

Wij hanteren de volgende door de LHV (Landelijke Huisartsen Vereniging) richtlijnen:

– Wij verwachten dat onze patiënten ons 2 uur van tevoren op de hoogte brengen wanneer zij verhinderd zijn.

– Wanneer een patiënt zonder afmelding niet op de afspraak verschijnt, zal de assistente contact opnemen met de patiënt en kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten bedragen €25,- en worden niet door de zorgverzekeraar vergoed, dus zullen door de patiënt zelf betaald moeten worden. Dit bedrag kan contant bij de assistente betaald worden of overgemaakt worden.

Er zijn wellicht zwaarwegende redenen waarom iemand zijn/haar afspraak niet na kan komen EN niet kan afzeggen. Uiteraard hanteren wij de regelgeving omtrent het ‘wegblijftarief’ naar redelijkheid.

Het ‘wegblijftarief’ is een tarief dat is vrijgesteld van BTW en geldt uitsluitend als schade vergoeding voor het niet verschijnen op een afspraak.

 
Translate »

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Bel voor een afspraak

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)

– Actueel medicatieoverzicht

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Voorletters
Achternaam
Geboortedatum
Email *
Telefoonnummer
Apotheek
Laten Bezorgen?
Medicijnen
Opmerkingen
Call Now Button Ga naar de inhoud